Kesidang Teguh Enterprise

Sunday, May 06, 2007

GamatMaxx

Kajian Dr. Azimuth menunjukkan bahawa produk-produk gamat yang diperkukuhkan dengan astaxanthin adalah sangat berkesan dan baik untuk kesihatan. Ini disebabkan oleh fakta sinergi diantara gamat dan Astaxa Microalgae Homeotococcus Pluvialis yang keduanya berasal dari air.

Gamat yang dikenali sebagai timun laut adalah sejenis haiwan invertebrata (tanpa tulang belakang). Gamat tempatan jenis Golden Sea Cucumber spesis Stichopus Horrens banyak digunakan dalam rawatan tradisional. Kuasa penyembuhan gamat telah digunakan oleh nenek moyang kita untuk penyembuhan luka luaran dan dalaman, mengurangkan sakit sendi atau otot, memulihkan sistem penghadaman, mengatasi buasir, meningkatkan tenaga batin, awet muda dan lain-lain kegunaan.

Kajian Dr. Azimuth menunjukkan produk-produk gamat yang dicampur dengan astaxanthin, chlorella, spirulina dan vitamin boleh menjadi makanan semulajadi untuk meningkatkan kesihatan. Campuran bahan-bahan ini yang diketahui umum mempunyai banyak khasiat selain daripada faedah-faedah yang telah disebutkan di atas, ia juga dapat meningkatkan sistem imun, memperbaiki sistem pernafasan, sistem kardiovaskular/jantung, mengatasi keadaan lemah dan lesu dan banyak lagi khasiat-khasiat yang dapat kita manfaatkan.

Oleh kerana itu, Dr. Azimuth telah mengeluarkan beberapa makanan semulajadi berasaskan gamat, astaxanthin, chlorella dan spirulina. Produk ini di bawah jenama
GamatMaxx - Liquid Natural Food
Ia makanan semulajadi yang sesuai untuk semua golongan samada kanak-kanak, orang dewasa atau orang tua.
Produk ini mengandungi lebih daripada 61 nutrien yang berfungsi secara sinergi untuk meningkatkan kesihatan. Contoh typical analysis tentang nutrien-nutrien yang penting untuk kesihatan dalam gamat, chlorella, astaxanthin dan spirulina adalah seperti carta di bawah:-



HARGA PASARAN : RM75.00

2 Comments:

At 4:53 PM, Blogger MC said...

gamat xde ke penawar utk singletitis??hehehehe

 
At 9:00 AM, Anonymous Anonymous said...

pukimak punya gamat

 

Post a Comment

<< Home